Про систему

Система виклику персоналу, медперсоналу, офіціанта призначена для обслуговування в ресторанах, кафе, барах, нічних клубах, готелях, розважальних центрах, супер і гіпермаркетах, у лікарнях, у ресторанах fast-food, тренажерних залах і фітнес центрах.

 

Також в нашому асортименті є портативні радіостанції (рації) BAOFENG.

Рації це зручно і надійно. Вже неможливо уявити собі роботу, або відпочинок, де б не знадобились портативні радіостанції.

 

У нашому прайсі ви знайдете також двосторонні переговорні пристрої (мікрофони). Зв'язок Клієнт-касир (персонал).

 

Як працює бездротова система виклику персоналу:

 

1 Система виклику персоналу в ресторані, кафе, барі, пабі, нічному клубі:

Система виклику офіціанта і персоналу призначена для обслуговування в ресторанах, кафе, барах, нічних клубах.

Кнопки встановлені на столиках або в будь-якому іншому зручному місці, коли відвідувач приходить він завжди може викликати персонал (офіціанта), який у свою чергу отримає сигнал, який відобразитися на його пейджері, або ж табло.

 

2 Система виклику персоналу в медичних установах

Система виклику медперсоналу призначена для роботи лікарнях, клініках, приватних кабінетах та інших медичних установах.

Кнопки встановлені в будь-якому зручному місці (біля ліжка). Пацієнт зможе в будь-який момент викликати медперсонал (медсестру, лікаря), який у свою чергу отримає сигнал, що відобразитися на його пейджері, або на табло.

 

3 Система виклику офіціанта в готелі (на рецепції, в номері)

Кнопки встановлені на рецепції або в номерах готелю, як тривожні кнопки. Коли гість приходить на рецепцію або знаходиться у себе в номері він завжди може викликати персонал, який у свою чергу отримає сигнал, що відобразитися на його пейджері або, на табло.

 

4 Система Гостьовий пейджер в ресторані самообслуговування і швидкого харчування

Також у нашому асортименті є система призначена для закладів швидкого харчування, а саме система Гостьовий пейджер, яка допомагає інформувати відвідувачів про готовність замовлених страв.
Система гостьових пейджерів дозволяє піти від використання паперових номерків, дратівливих гучномовців.

Працює система Гостьовий пейджер для закладів швидкого харчування і самообслуговування наступним чином:

Клієнту при замовленні страви видається пейджер з певним номером.

Клієнт сідає за столик і очікує готовності страви.
По готовності кухар, кассир, адміністратор натискає на пульті відповідний номер.
При цьому пейджер у клієнта починає подавати різні сигнали. В залежності від налаштувань він може вібрувати, блимати, видавати звуковий сигнал. Клієнт повертає пейджер і отримує свою страву.

З системою Гостьовий пейджер ваше кафе, ресторан вийде на новий рівень обслуговування і буде істотно відрізнятися від інших закладів швидкого харчування та самообслуговування.

Для роботи з системою Гостьовий пейджер вам потрібен пульт адміністратора, кассира (передавач), а також гостьові пейджери.

 

5 Система виклику персоналу в салонах краси, spa-салонах

Система виклику офіціанта і персоналу призначена для роботи в spa-салонах, салонах краси, закритих кімнатах, кімнатах, де встановлений солярій.

Якщо ваш гість хоча б на кілька хвилин знаходитися в кабінеті (кабінці) один, йому в будь-який момент може знадобитися допомога фахівця.

(Наприклад в солярії раптово стало погано, або в кабінеті косметолога гість може на 5-10 і більше хвилин перебувати один. Щоб уникнути неприємних випадків потрібна тривожна кнопка, яка допоможе не нашкодити гостю і тим самим підвищить репутацію вашого салону.

Також кнопки можуть бути встановлені в будь-якому зручному місці і коли гостю потрібна допомога фахівця він завжди може викликати персонал (косметолога, адміністратора), який у свою чергу отримає сигнал, який відобразитися на пейджері, або на табло.

 

6 Система виклику тренера, інструктора в тренажерному (фітнес) залі

Кнопки встановлені в будь-якому зручному місці і коли гість приходить він завжди може викликати персонал (тренера, інструктора), який у свою чергу отримає сигнал, що відобразитися на його пейджері, або на табло.

 

7 Система виклику касира, продавця-консультанта в магазині, супермаркеті,  гіпермаркеті

Рішення:

1) Система може встановлюватися на касах, для виклику додаткових касирів.

1.1 Якщо недостатньо касирів, покупець викликає інших за допомогою бездротової кнопки.

1.2 В такому разі на інші каси виходяь додаткові касири.

2) Бездротові кнопки встановлюються в будь-якому відділі, і покупці можуть викликати продавця-консультанта.

2.1 Продавець отримає сигнал про викликаючі кнопки на свій наручний пейджер, або табло, яке можна встановити в будь-якому зручному місці.

2.2 В результаті ваші покупці заощадять час і зможуть більш точно дізнатися потрібну інформацію про товари.

3) Якщо в магазині необхідний внутрішній зв'язок персоналу (адміністратор-продавець, адміністратор-касир), встановлюється пульт адміністратора, з якого надсилаються індивідуальні виклики на пейджер або табло виклику персоналу.

 

8 Система виклику персоналу, продавця-консультанта в магазинах одягу та білизни

Рішення:

1) Бездротові кнопки встановлюються в кабінках для переодягання

1.2 Покупець може натиснути кнопку, яка розміщена в кабінці для переодягання і викликати продавця, якщо в нього є потреба замінити розмір.

Продавець допомагає обрати потрібну річ, розмір, для того щоб покупець зайвий раз не вдягався, щоб зробити це самостійно.

1.2 В результаті ваші покупці заощадять час і сили витрачені на багаторазове переодягання та заміну розміру на необхідний.

1.3 Також продавець-консультант може надати пораду, з приводу купівлі одягу, білизни, взуття.

 

2) Якщо в магазині необхідний внутрішній зв'язок персоналу (адміністратор-продавець, адміністратор-касир), встановлюється пульт адміністратора, з якого надсилаються індивідуальні виклики на пейджер або табло виклику персоналу.

 

 

Завдання системи виклику персоналу:

1) Можливість гостя викликати персонал в потрібний момент, адже всім нам знайомі ситуації коли ми не можемо знайти обслуговуючий персонал (офіціанта, лікаря, адміністратора, тренера), або ж не знаємо як його покликати навіть якщо він знаходитися поруч, і саме в потрібний момент не бачить нас, що звичайно викликає почуття дискомфрту і при цьому вже зникає бажання що-небудь замовляти і відповідно заклад, клініка, магазин, салон, тренажерний зал втрачає дохід, можливо навіть і гостя, клієнта

2) Поліпшення якості та рівня обслуговування

3) Підвищення оборотності столиків (для кафе, ресторанів) в результаті підвищення відвідуваності закладу

4) Можливість зменшити кількість обслуговуючого персоналу

5) Унікальність закладу (установи) в якому встановлена ​​система виклику персоналу, або ж система оповіщення про готовність страви, а саме система гостьовий пейжер для закладів швидкого харчування або ж самообслуговування.

6) Система допомагає контролювати столики в закладах широкого формату нічних клубах, VIP залах, на літніх майданчиках, альтанках і т.д, де контроль над столиками може бути обмежений або ж небажаний. А також система допомагає консультувати,або ж надавати допомогу і в гіпермаркетах, супермаркетах, готелях, лікарнях, а також у спа-салонах, салонах краси та тренажерних (фітнес) залах.

7) Відвідувачі будуть насолоджуватися спілкуванням один з одним не відчуваючи дискомфорту від зайвої уваги персоналу або його браку.

 

 

Економічний ефект від впровадження бездротової системи виклику офіціантів і персоналу:

Всім знайома ситуація, коли клієнт, збираючись іти, хотів би замовити склянку соку, чашку кави, чаю. І якщо офіціанта немає поруч, то, як правило, таке замовлення не відбувається. Наявність кнопки виклику на столі дозволить вашому закладу додатково заробити.

 


Система виклику офіціантів і персоналу складається з:

стаціонарного табло (приймач, база, екран, дисплей)
наручного пейджера 
кнопок виклику персоналу або офіціантів

 

Система для закладів швидкого харчування Гостьовий пейджер складається з:

пульта адміністратора, кассира (передавача)
гостьові пейджери 16 шт

 

Якщо Вас цікавить бездротова система виклику персоналу, або портативні радіостанції обов'язково зконтактуйте з нами і ми дамо відповідь на всі ваші запитання, проведемо консультацію.

 

Також дивіться наші сайти на порталах

Prom.ua, Zakupka.com, All.biz, Barabashovo.ua. 

http://callsystem.prom.ua

http://knopkivyzovaoficianta-personal.zakupka.com/

http://call-system.all.biz/

http://httpcallsyst.barabashovo.ua/