Про систему

Система виклику офіціанта і персоналу призначена для обслуговування в ресторанах, кафе, барах, нічних клубах, готелях, розважальних центрах, супер і гіпермаркетаху та лікарнях.



Як працює система виклику персоналу:

Все дуже просто: Кнопки встановлені на столиках або в іншому зручному місці і коли відвідувач приходить він завжди може викликати персонал (офіціанта і т.д), який в свою чергу отримає сигнал який відобразитися на його пейджері або ж приймачі (табло).

 

Також в нашому асортименті є система призначена для закладів швидкого харчування.

Система Гостьовий пейджер, яка допомагає інформувати відвідувачів про готовність замовлених страв.
Пейджингова система дозволяє забути про паперові номерки, дратівливі гучномовці та інші системи оповіщення.

Працює система Гостьовий пейджер для закладів швидкого харчування та самообслуговування наступним чином:

Клієнту при замовленні страви видається пейджер з певним номером.
Клієнт сідає за столик і очікує готовності страви.
По готовності кухар натискає на пульті відповідний номер.
При цьому пейджер у клієнта починає подавати різні сигнали. Залежно від налаштувань він може вібрувати і блимати. Клієнт повертає пейджер кухареві і отримує свою страву.

Завдання системи виклику персоналу:

1) Можливість гостя викликати персонал в потрібний момент, адже всім нам знайомі ситуації коли ми не можемо знайти обслуговуючий персонал (офіціанта і т.д) або ж не знаємо як його покликати навіть якщо він знаходитися поруч, і саме в потрібний момент нас не бачать, що звичайно викликає почуття дискомфрту і при цьому вже зникає бажання що-небудь замовляти і відповідно заклад втрачає дохід, можливо навіть і клієнта

2) Поліпшення якості та рівня обслуговування

3) Підвищення оборотності столиків в результаті підвищення відвідуваності закладу

4) Можливість зменшити кількість обслуговуючого персоналу

5) Унікальність закладу в якому встановлена система виклику персоналу або ж система оповіщення про готовність страви, а саме система гостьовий пейжер для закладів швидкого харчування або ж самообслуговування.

6) Система допомагає контролювати столики в закладах широкого формату нічних клубах, VIP залах, альтанках, будиночках і т.д, де контроль над столиками може бути обмежений або ж небажаний. А також система допомагає консультувати або ж надавати допомогу і в гіпермаркетах, супермаркетах, готелях, а також в спа-салонах, салонах краси та перукарнях

 7) Відвідувачі будуть насолоджуватися спілкуванням один з одним не відчуваючи дискомфорту від зайвої уваги персоналу або недостатньої

 

Економічний ефект від впровадження бездротової системи виклику офіціанта і персоналу:

Всім знайома ситуація, коли клієнт, збираючись іти, хотів би замовити чашку кави, склянку соку, пачку сигарет. І якщо офіціанта немає поруч, то, як правило, таке замовлення не відбувається. Наявність кнопки виклику на столі дозволить вашому закладу додатково заробити.




Система виклику офіціантів і персоналу складається з:
стаціонарного приймача (табло)
пейджера
кнопок виклику персоналу або офіціантів



Система для закладів швидкого харчування Гостьовий пейджер складається з:

пульта адміністратора або кухаря
гостьові пейджери 10 шт
акумулятор


Якщо Вас цікавить система виклику офіціантів і персоналу, обов'язково зв'яжіться з нами і ми відповімо на всі ваші запитання, проведемо консультацію.